23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Reklamer rykker ind på mobilen

Tal fra USA viser, at amerikanske virksomheder brugte mere end dobbelt så mange penge på mobilreklamer i første halvdel af 2013 i forhold til året før.

Derfor kan forbrugerne godt regne med at skulle vænne sig til at få reklamer på mobiltelefonen, for udviklingen går samme vej i Danmark. Det skriver Berlingske Nyhedsbureau.

Mads Peter Olsen, digital director for mediebureauet Mindshare, kan fortæller, at annoncemarkedet bærer præg af denne tendens.

Mobile reklamer kommer i en række formater, eksempelvis som app-annoncering, hvor reklamer dukker op i spil som bannerannoncer og endda i fuldskærmsvisning, og denne tendens ventes at blive mere fremherskende.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web04